piątek, 3 października 2014

Moje pisanie



Pisałem chyba wcześniej niż zacząłem malować. Nie informując jednak o tym zbyt wielu potencjalnych czytelników, dlatego przede wszystkim, że były (są!) to głównie refleksyjne zapiski. Nawet wówczas gdy przybierały formę wierszy, krótkich opowiadań czy dialogów. Długo więc zeszło, nim zdecydowałem się część z nich opublikować. Stało się tak wówczas, gdy przekonano mnie, że mogą mieć wartość nie tylko dla mnie.
Z rzeczy, które dotąd ukazały się drukiem na uwagę zasługują dwie książeczki starannie wydane przez krakowską „Miniaturę”. Ta bibliofilska edycja jest mi szczególnie bliska, chociażby dlatego, że jest w pełni autorska, czyli - i tekst, i ilustracje są moją produkcją.

Pierwsza pozycja nosi tytuł : Księgi zamyśleń i jest wyborem opowiadań, wierszy i aforyzmów. Druga - Myśli na marginesach to zbiór refleksji.

Zainteresowanych informuję, że obydwie te książki można nabyć bezpośrednio u wydawcy:
Wydawnictwo Miniatura, 30-307 Kraków, ul. Barska 13, tel.12-267-10-39, miniatura@autograf.pl









Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna